EIS reģistrēto organizāciju administrators sakārto savas organizācijas datus darbam ar e-pasūtījumu apakšsistēmu:
piešķir jau reģistrētiem lietotājiem jaunas lomas, kas ļauj veikt darbības arī e-pasūtījumu apakšsistēmā;
reģistrē jaunus lietotājus un piešķir viņiem lomas.
E-pasūtījumu apakšsistēmā ir trīs lietotāju lomas:
Iepircējs – veic preču un pakalpojumu meklēšanu, izveido grozus un pirkuma pieprasījumus;
Apstiprinātājs – apstiprina pirkuma pieprasījumus (ar vai bez izmaiņām veic izmaiņas tajos), kā arī veic pirkuma pieprasījumu noraidīšanu;
Saņēmējs – veic saistošus ierakstus par preču piegādēm un pakalpojumu izpildēm, par saņemto preču un pakalpojumu kvalitāti.
Lai EIS jau reģistrētam lietotājam piešķirtu lomu darbam ar e-pasūtījumu apakšsistēmu:
atveriet šķirkli Lietotāji;
lietotāju sarakstā sameklējiet vajadzīgo lietotāju un uzklikšķiniet uz lietotājvārda;~~
tiek atvērta lietotāja datu ievades forma. Sadaļā Lietotāja lomas atzīmējiet izvēles rūtiņu pie atbilstošās lomas, tādējādi norādot, kādas darbības šis lietotājs varēs veikt e-pasūtījumu apakšsistēmā;~~
pēc datu saglabāšanas lietotājam tiek nosūtīts epasts ar pieejas datiem sistēmai.
Ja lietotājs vēl sistēmā nav reģistrēts, jāizveido jauns lietotājs un jāpiešķir lomas darbam ar e-pasūtījumu apakšsistēmu, izmantojot šķirkļa Lietotāji pogu
. Katram lietotājam ar lomu Iepircējs sistēmā jābūt piesaistītam vismaz vienam lietotājam ar lomu Apstiprinātājs, savukārt Saņēmējam tiek piesaistīta piegādes adrese.
Lomu piešķiršanas process
Lai lietotājam piešķirtu lomu Iepircējs, sistēmā jābūt jau izveidotam vismaz vienam lietotājam ar lomu Apstiprinātājs.
Iepircējs
Apstiprinātājs
Saņēmējs