Pēc groza izveidošanas var nosūtīt piegādātājiem pirkuma pieprasījumu.
Atveriet grozu, ja tas šobrīd nav aktīvs, grozu sarakstā, uzklikšķinot uz groza nosaukuma hipersaites.
Pārskatiet grozā jau esošās preces – uzklikšķinot uz pozīcijas numura hipersaites.
Ja nepieciešams, pievienojiet grozam vēl papildu preces un nospiediet pogu
.
Pēc tam formas apakšā nospiediet pogu
.
Ekrānformas augšējā daļā redzams paziņojums, ka ir izveidots pirkuma pieprasījums vai vairāki pieprasījumi, kā arī redzami to numuri. Turpmākajā darbībā šie numuri jums palīdzēs viegli atrast konkrēto pirkuma pieprasījumu.
Pēc tam, kad kāds no piegādātājiem būs izskatījis un apstiprinājis pieprasījumu, tā apstrādes process var turpināties –jāapstiprina pieprasījums.
Sameklējiet pasūtījumu – sistēmas paziņojuma e-pastā uzklikšķiniet uz pirkuma pieprasījuma numura vai atveriet šķirkli Darījumi, un Pasūtījumu un piegāžu statusu kokā uzklikšķiniet uz statusa Apstiprināts pirkuma pieprasījums hipersaites.
Tiek atvērts pasūtījumu saraksts, kurā atrodiet vajadzīgo pasūtījumu un uzklikšķiniet uz tā numura hipersaites.
Atvērtajā logā redzama visa informācija par pasūtījumu. Ja veiksiet apstiprinājumu bez izmaiņām, formas apakšējā daļā nospiediet pogu
.
Tiek atvērts sistēmas brīdinājuma logs, kurā nospiediet pogu Labi.
Pasūtījumu sarakstā redzams, ka statuss tika mainīts uz Apstiprināts pasūtījums.
Lai skatītu apstiprināto pasūtījumu sarakstu, atveriet šķirkli Darījumi. Pasūtījumu un piegāžu statusu kokā uzklikšķiniet uz statusa nosaukuma hipersaites. Tiek atvērts Apstiprināto pasūtījumu saraksts (Apstiprinātie pasūtījumi, kuri vēl nav pilnībā izpildīti vai gaida izpildi no Piegādātāja puses). Šajā sarakstā netiek attēloti tie pasūtījumi, kuri ir pasūtījuma izmaiņu saskaņošanas procesā.
Pasūtījuma izveide
Ievērojiet, ka pirkuma pieprasījuma apstiprināšanu var veikt lietotājs ar lomu Apstiprinātājs.
Pasūtījuma apstiprināšana