15/28

2.1. Pasūtījuma izveides shēma

Lai veiktu preču iegādi e-pasūtījumu sistēmā, sākotnēji Iepircējs šķirklī Preces un pakalpojumi atver attiecīgo katalogu, sameklē nepieciešamās preces un ievieto tās grozā, tad izveido pirkuma pieprasījumu, kas nonāk pie preču piegādātājiem. Jāņem vērā, ka vienā grozā var ievietot preces tikai no viena kataloga.

Jebkurš pasūtījums tiek apstrādāts noteiktā secībā, izejot caur dažādiem statusiem. Savam nosūtītajam pirkuma pieprasījumam Iepircējs var sekot pasūtījumu un piegāžu statusu kokā, kur visi pasūtījumi tiek uzskatāmi attēloti pa statusiem.

Lai atvērtu Pasūtījumu un piegāžu statusu koku, uzklikšķiniet uz šķirkļa image25.png .

Pasūtījumu un piegāžu statusu koks tiek attēlots, sadalot statusus grupās – pasūtījumos un piegādēs.

Kad kāds no piegādātājiem maksimums divu darba dienu laikā pirkuma pieprasījumu pieņem izskatīšanā un apstiprina to, process var turpināties. Lietotājam ar lomu Apstiprinātājs divu darba dienu laikā jāpārskata piegādātāja apstiprinātais pirkuma pieprasījums un, ja nav nepieciešamas izmaiņas, jāveic tā apstiprināšana. Pēc tam, kad preces ir piegādātas, lietotājam ar lomu Saņēmējs sistēmā jāveic ieraksts par preču saņemšanu un kvalitāti.

Veiksmīga darījuma rezultātā gala statuss ir Pilnībā izpildīts pasūtījums.

Pasūtījuma izveides shēma

Ja kādā statusā eksistē lietotājam pieejams pasūtījums vai piegāde, tad kokā atbilstošā statusa uzraksts redzams baltā krāsā un darbojas kā hipersaite. Uzklikšķiniet uz tās, lai atvērtu konkrētā statusā esošo pasūtījumu vai piegāžu sarakstu.

Pasūtījumu un piegāžu statusu koks

Šķirklis Darījumi